Política de canvis i cancel·lacions

Política de canvis i cancel·lacions de les reserves

  1. L’usuari té la possibilitat d’eliminar o canviar la data de reserva només contactant amb Can Bruna per e-mail, canbruna@canbruna.cat.
  2. Si l’usuari cancel·la la reserva amb més de 5 dies d’antelació respecte de la data reservada, Can Bruna retornarà l’import total de la quota pagada.
  3. Si l’usuari cancel·la la reserva amb 5 dies d’anticipació, o menys, respecte de la data reservada, el retorn de la quota no podrà ser reclamat, però Can Bruna permetrà generar una altra reserva per a una altra data disponible. En aquest cas, si us plau, contacteu sempre amb Can Bruna a través de l’adreça electrònica: canbruna@canbruna.cat
  4. Es permetran fer fins a tres canvis de data en una mateixa reserva, sempre que les condicions especificades anteriorment es compleixin.
  5. Si la cancel·lació té dret a reemborsament, l’usuari ha de facilitar per e-mail (canbruna@canbruna.cat) les dades següents: número de reserva, dia i hora de la sessió, nom de qui va fer la reserva i un compte corrent per a poder abonar l’import en cas que aquest, excepcionalment, hagi estat pagat via transferència bancària.
  6. Si per raons tècniques o d’altre tipus Can Bruna no pot proporcionar els seus serveis, les reserves que es vegin afectades podran canviar la data de la sessió o bé es reemborsaran els imports abonats, segons desig de l’usuari.

Productes no retornables:

  • Vals regal